26 lipca 2013

Underneath the blue sky, all I need is my bike

Podczas roku akademickiego tęsknię za jazdą na rowerze. Niestety, nie mam go gdzie trzymać w miejscu, gdzie mieszkam. Stąd podczas wakacji moja największa aktywność fizyczna polega na jeździe na rowerze.
Tej aktywności fizycznej sprzyja również fakt, że totalnie nie mam się czym zająć w domu, a ileż można sprzątać, czytać bądź surfować w internecie. Wczoraj osiągnęłam dystans większy, niż zwykle, aczkolwiek na tym nie spocznę. Rok temu przejechałam około 300 kilometrów w miesiąc :) I raz zdarzyło mi się zrobić 50 km w jeden dzień. Korzystam z aplikacji endomondo, która o dziwo śmiga na moim starym telefonie :)
Świetnie, że pogoda pozwala na jazdę bez ubierania się na cebulkę, na rowerze bez błotników :)

2 komentarze:

  1. Ładnie :) A ja jakoś więcej maszeruje, chodzę, a rower się kurzy ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam tutaj roweru ale w dzisiejszych warunkach pogodowych nawet bym nie pomyślała o żadnej aktywności fizycznej na powietrzu :P

    OdpowiedzUsuń