22 września 2014

Rowerowy sierpień 2014

Pozostało już tylko osiem dni września, a ja dopiero teraz robię podsumowanie sierpnia. Jestem z siebie bardzo zadowolona, zrobiłam ponad 400 km na rowerze. Pogoda zdecydowanie dopisała, a nic tak nie motywuje do wyjścia na zewnątrz, jak promienie słońca i jego piękne zachody. Początek września przyniósł rowerową awarię wymagającą naprawy. Do wymiany poszły wszystkie tylne zębatki- tak je zniszczyłam, że odmówiły posłuszeństwa. Kolejnym wydatkiem związanym z rowerem był zakup spodni sportowych, które świetnie się sprawują, nie krępują ruchów i nie jest mi w nich zimno.
Jak do tej pory wrześniowa pogoda raczej sprzyja, ale odpadło mi trzy dni jazdy przez awarię roweru... Cieszę się, że mam przynajmniej jedno uzależnienie, które mnie nie niszczy w żaden sposób ;)

1 komentarz:

  1. If you're trying hard to lose kilograms then you absolutely need to try this totally brand new custom keto diet.

    To create this service, licenced nutritionists, fitness couches, and professional cooks joined together to develop keto meal plans that are productive, suitable, economically-efficient, and satisfying.

    From their grand opening in early 2019, 1000's of individuals have already remodeled their figure and well-being with the benefits a certified keto diet can offer.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-tested ones offered by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń